محرم ماه عزای حسینی ؛
ماه شهادت امام حسین ع و یاران با وفایش
بر شیعیان امامت و پیروان ولایت تسلیت باد

اولین گردهمایی دبیران علوم تجربی

همکاران گرامی دبیرانی عزیز و محترمی که امسال علوم تدریس می نمائید اولین گردهمایی گروههای آموزشی با دبیران علوم تجربی ناحیه روز دوشنبه ۲۹ آبان ۹۱ می باشد در این جلسه که در کارگاه آی تی دبیرستان شهید سلیمانی ساعت ۳ بعد از ظهر تشکیل می شود برنامه عملیاتی سال تحصیلی مورد نقد قرار گرفته ونه تنها فصلنامه علوم سال گذشته را با هم می بینیم از نکته نظرات خوب و مثمر ثمر شما همگی نهایت استفاده را خواهیم برد .  

وعده ما با شما: 

            رو دوشنبه ۲۹/۸/۹۱ ساعت ۳ بعداظهر مدرسه راهنمایی شهید سلیمانی واقع در پشت خیابان سنجابی

شیوه نامه پیشنهادی طراحی آمون های عملکردی و ارشیابی آن

شیوه نامه پیشنهادی طراحی آمون های عملکردی و ارشیابی آن 

 

لطفا برای مطالعه شیوه نامه فایل ضمیمیه را مطالعه فرمائید

چگونه تار عنکبوت بسازیم

چگونه تار عنکبوت بسازیم

برای درست کردن تار عنکبوت،اسانس پوست مرکبات تازه مانندپوست پرتغال یانارنج رابه کف دستتان بپاشید وبایک مدادترش ساده ی پلاستیکی که کناره های موجدار دارد،چندین مرتبه به کف دستتان بزنید. بعدازمدتی تارعنکبوت ظاهرمی شوندومی توانیدبادودست آن رابه روی لیوان بنشانید.

الگویی جدیدبرای تدریس سه عامل مهم برای سرعت تبخیر

ادامه مطلب ...

روش های تدریس

روش های تدریس 

ز ویژگی های بارز انسان کنجکاوی است که ازدوران کودکی تا پایان عمر اورا به دانستن وکشف حقایق و پرده برداری از مجهولات سوق میدهد این نیروی درونی تکاپوی انسان را برای کسب علم و گریز از جهل افزون می کند .

بخشی از دانش امروز بشرکه حاصل مطالعه وجستجوی او در جهت شناخت جهان مادی ونظام ها و قوانین آن است علوم تجربی نامیده می شود بشر برای کشف شناخت جهان مادی عمدتا” از ابزارهای حسی خود استفاده می کند به همین دلیل نقش تجربه در این حوزه بسیار اساسی و تکیه بر آن بسیارضروی است.دانش آموزی که به مدرسه وارد می شود از یک سو دارای نیروی خداداد کنجکاوی است نیرویی که هر لحظه او را به یافتن دانشی تازه وپاسخی برای پرسش های بیشمار میکشاندواز سوی دیگراین دانش آموز باید برای زندگی در دنیای فردا که دنیای علم وتکنولوژی است آماده شود برای آموزش علوم باید سعی شود که فرآیند یاد گیری از حالت انفعالی یعنی یاد گیری به روش سنتی به حالت یاد گیری فعال درآید .

لطفاروی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...